Ogólne warunki sprzedaży

OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY W SKLEPIE INTERNETOWYM WWW.LEPUKKA.PL

Szanowni Państwo,

dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i zapraszamy do zapoznania się ogólnymi warunkami zakupu w naszym sklepie internetowym www.lepukka.pl Formuła niniejszych warunków zakłada ustalenie ogólnych zasad na jakich nastąpi realizacja zamówienia.

Niniejsze warunki, w razie podjęcia decyzji o złożeniu zamówienia, regulują w szczególności zasady na jakich nastąpi przyjęcie, wykonanie i rozliczenie zamówienia, w tym kwestie naszej jak i Państwa odpowiedzialności. Warunki te znajdą zastosowanie w razie braku wyraźnych innych ustaleń między nami.

ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA ORAZ PRZEBIEG REALIZACJI

  1. Zamówienie przez koszyk.

To Państwo decydują o złożeniu zamówienia w naszym sklepie internetowym. Cenimy sobie przejrzystość, dlatego standardowo przebieg zamówienia wygląda następująco:

I. składają Państwo zamówienie na naszej stronie internetowej, dodając produkty do koszyka i potwierdzając zamówienie.

  1. W zamówieniu prosimy o informację czy zakup dokonywany jest na firmę i życzą sobie Państwo FV. Jeśli tak, prosimy o podanie danych.

III. Następnie otrzymują Państwo automatyczne potwierdzenie o przyjęciu zamówienia

IV. Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, iż zamówiony produkt jest obecnie wyprzedany lub chwilowo niedostępny z innych powodów, zostają Państwo o tym niezwłocznie poinformowani mailem lub telefonicznie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, to Państwo podejmujecie decyzje o realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

V. po otrzymaniu przez nas wpłaty, automatycznie otrzymują Państwo wiadomość o rozpoczęciu realizacji zamówienia

VI. kiedy Państwa zamówienie jest gotowe do wysyłki, pracownicy Działu Obsługi Klienta niezwłocznie informują o możliwości wysyłki lub odbioru osobistego (zależy od wcześniej wybranej opcji dostawy).

VII. w przypadku wysyłki towaru nieopłaconego w całości, mogą Państwo dopłacić pozostałą kwotę przelewem bankowym lub za pobraniem. Towar wysyłamy po całkowitym uregulowaniu płatności.

VIII. w przypadku odbioru osobistego, mogą Państwo odebrać zamówienie w naszym sklepie stacjonarnym przy ul. Solec 58/60 na Warszawskim Powiślu lub w naszym magazynie na ul. Lucerny 49A, w Warszawie, po wcześniejszym ustaleniu punktu odbioru.

IX. w przypadku odbioru osobistego ze sklepu stacjonarnego zastrzegamy sobie prawo do trzymania Państwa zamówienia na ul. Solec 58/60 przez 3 dni, po tym czasie zamówienie wraca na nasz magazyn na ul. Lucerny 49A i należy ponownie umówić się na odbiór towaru.

X. Przy zamawianiu towaru Kupujący odpowiada za poprawność i kompletność wprowadzonych wymaganych danych. Dane wprowadzone przez Kupującego w ramach zamówienia towaru Sprzedający uzna za prawidłowe.

  • Zamówienie drogą poczty elektronicznej (mailowo) . Standardowo przebieg wygląda następująco:

I. W celu przygotowania dla Państwa oferty lub Faktury Pro Forma, proszę wysłać maila na adres kontakt@lepukka.pl o tytule zamówienie, a w treści wskazać :

  1. zamawiane produkty, ilość
  • sposób dostawy/ odbioru,
  • swoje dane (imię i nazwisko / nazwę firmy, numer telefonu do kontaktu)
  • informację czy życzą sobie Państwo Fakturę VAT
  1. Pracownik Działu Obsługi Klienta w odpowiedzi wysyła Państwu termin realizacji zamówienia oraz Fakturę pro forma, z informacją o wysokości przedpłaty wymaganej do rozpoczęcia realizacji zamówienia.

III. Zamówienia produktów, których nie posiadamy na stanie magazynowym (z terminem realizacji) wymagają przedpłaty, w wysokości 50%.

IV. Dalszy przebieg zamówienia wygląda tak samo jak w przypadku zamówienia przez koszyk.

V. Przy zamawianiu towaru Kupujący odpowiada za poprawność i kompletność wprowadzonych wymaganych danych. Dane wprowadzone przez Kupującego w ramach zamówienia towaru Sprzedający uzna za prawidłowe.

  • Nie przyjmujemy zamówień składanych drogą telefoniczną.

OFERTA

I. W naszym sklepie internetowym znajdziecie Państwo zarówno produkty markowe, jak i niemarkowe produkty sprowadzane przez polskich dystrybutorów z różnych części świata.

  1. W całości naszą ofertę wyróżnia wyselekcjonowany asortyment, który osobiście jest przez nas wybierany na targach meblowych w Europie oraz sprawdzany pod kątem jakości.

III. Wszystkie produkty posiadają odpowiednie certyfikaty uprawniające do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej.

IV. Większość produktów z naszej oferty jest do samodzielnego montażu, w szczególności krzesła, stoliki, komody, szafy, szafki RTV, stoły, kanapy, narożniki i inne.

V. Jeśli obawiają się Państwo czy któryś produkt jest do montażu prosimy o zapytanie drogą mailową na adres kontakt@lepukka.pl

VI. Na Państwa prośbę możemy dostarczyć wybranym produktom inne certyfikaty, które będą dla Państwa niezbędne do złożenia zamówienia.

VII. Na Państwa prośbę możemy dostarczyć odpowiednie atesty oświetlenia, które będą niezbędne do złożenia zamówienia w naszym sklepie internetowym.

ZAMÓWIENIE SZYTE NA MIARĘ

Staramy się sprostać Państwa największym wymaganiom, dlatego oferujemy produkty, które mogą być dopasowane do Państwa indywidualnych potrzeb, np.

kanapy, narożniki, meble na zamówienie według specyfikacji.

I. Zamówienie, w którym przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według Państwa specyfikacji lub służący zaspokojeniu Państwa zindywidualizowanych potrzeb; w tym w szczególności produktu o właściwościach indywidualnie określonych, takich jak wymiary, kolor czy rodzaj materiału, z którego wykonany jest produkt nie podlegają zwrotowi, w szczególności nie przysługuje w stosunku do nich prawo odstąpienia od Umowy.

WYSYŁKI I DOSTAWY

I. Wysyłki i dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku.

II. Informację o tym czy życzą sobie Państwo wysyłkę lub dostawę prosimy zawierać od razu przy składaniu zamówienia.

  1. Faktura lub paragon dostarczane są w momencie dostawy lub odbioru towaru, czasem w chwili złożenia zamówienia. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od nas dokument nie został dostarczony, prosimy o pilną informację, a niezwłocznie dostarczymy dokument drogą mailową lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.

IV. Koszt dostawy zamówienia zawsze jest po Państwa stronie chyba, że opis oferty produktu lub ustalenia indywidualne stanowią inaczej. Dotyczy to również ponownych wysyłek, których nie odebraliście Państwo wcześniej mimo ustaleń. Nie pokrywamy kosztów powtórnych wysyłek wynikających z Państwa nieobecności lub zaniechania.

V. Państwo jako odbiorcy macie obowiązek sprawdzić stan przesyłki i jej zawartość w obecności spedytora. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej zobowiązani jesteście spisać z kurierem protokół szkody, niezbędny do uznania reklamacji w transporcie.

VI. Jeśli zauważycie Państwo, że paczka jest uszkodzona, a kurier już odjechał, w ciągu 7 dni należy skontaktować się z kurierem lub firmą kurierską i poprosić aby kurier wrócił do Państwa i spisał protokół szkody. Jest to niezbędne do złożenia reklamacji na produkt, który został uszkodzony w transporcie.

VII. Wszystkie przesyłki paletowe nadawane firmą kurierską dostarczane są wyłącznie pod Państwa budynek. Nie mamy możliwości dostarczenia przesyłki paletowej do mieszkania. Jest to od nas niezależne, ale sugerujemy rozmowę z kurierem na miejscu, który na Państwa prośbę może zrobić wyjątek.

VIII. Wybierając opcję wysyłki lub dostawy – przesyłkę kurierską, firma kurierska odbiera w siedzibie, miejscu zamieszkania lub miejscu wskazanym przez Nadawcę oraz doręcza je pod adres Odbiorcy wskazany w Potwierdzeniu Nadania. W sposób wyraźny postanawia się, iż Kurier nie jest zobowiązany do wniesienia Paczki do konkretnego pomieszczenia wskazanego przez Odbiorcę. Ta metoda wysyłki lub dostawy nie gwarantuje wniesienia przedmiotu.

IX. W przypadku wysyłek firmą kurierską nie mamy wpływu na godzinę dostawy zamówienia do Państwa oraz nie mamy bezpośredniego kontaktu z kurierem. Jeśli kurier nie zastanie Państwa w domu, w momencie dostawy, powinien się z Państwem kontaktować telefonicznie.

X. Zawsze na Państwa prośbę możemy wysłać list przewozowy w celu śledzenia paczki.

XI. Wychodząc Państwu na przeciw, proponujemy usługę dostawy zamówienia naszym transportem. Koszt takiej dostawy zawsze ustalany jest indywidualnie, w zależności od ilości km i ilości osób niezbędnych do wykonania dostawy. Standardowo nie świadczymy usługi wniesienia zamówienia, gdy nie mieści się do windy lub inne niezależne od nas czynniki nie pozwalają na dostarczenie produktu pod drzwi. W takiej sytuacji koszt wniesienia zamówienia wyceniany jest indywidualnie w zależności od wagi produktu, ilości osób oraz piętra.

XII. Inną możliwością dostawy jest wysyłka za pośrednictwem zewnętrznej firmy spedycyjnej. W przypadku takiej dostawy koszty również wyliczane są indywidualnie w zależności od ilości km i wagi produktu. Zamówienie dostarczane jest pod drzwi mieszkania lub do środka.

XIII. Wysyłki i dostawy nie obejmują wniesienia. Wychodząc Państwu na przeciw, proponujemy usługę wniesienia zamówienia. Koszt takiej usługi zawsze ustalany jest indywidualnie po wcześniejszym kontakcie z Obsługa Sklepu mailowo: kontakt@lepukka.pl lub telefonicznie: +48 602 494 405.

XIV. Wysyłki i dostawy nie obejmują montażu. Wychodząc Państwu na przeciw, proponujemy usługę montażu zamówienia. Koszt takiej usługi zawsze ustalany jest indywidualnie po wcześniejszym kontakcie z Obsługa Sklepu mailowo: kontakt@lepukka.pl lub telefonicznie: +48 602 494 405.

XV. Koszty nieodebranej przesyłki, zwrotu lub ponownej wysyłki lub dostawy towaru ponosi kupujący, pod warunkiem, że przesyłka została wysłana pod prawidłowy adres, ustalony w umowie, a kupujący nie odebrał jej z powodu niezachowania należytej staranności.

PROMOCJE W SKLEPIE LE PUKKA

Idąc na przeciw Państwa oczekiwaniom, regularnie przygotowujemy dla Państwa atrakcyjne ceny naszych produktów. W związku z tym, zastrzegamy sobie prawo do nie łączenia promocji. Mogą Państwo skorzystać z jednej, najbardziej korzystnej promocji. Wyróżniamy poniższe rodzaje promocji:

I. Kod rabatowy obniżający cenę, który należy wpisać podczas składania zamówienia przez koszyk; II. Obniżka cen w sklepie internetowym;

  1. Kod rabatowy za opuszczony koszyk w sklepie internetowym;

IV. Indywidualny rabat przyznany przez Obsługę Sklepu; V. Promocja darmowej wysyłki;

VI. Promocja 10 rat 0%; VII. Inne.

ZWROTY

I. Zgodnie z naszym regulaminem – Konsument, który zawarł umowę na odległość (dotyczy to zamówień realizowanych przez “koszyk” w sklepie internetowym), może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

  1. Aby dokonać zwrotu należy wysłać do nas wiadomość mailową z informacją, że będą Państwo odsyłać towar. Taka informacja jest dla nas o tyle cenna, że możemy kontrolować odbiór tej paczki.

III. Następnie prosimy odesłać do nas towar z wypełnionym formularzem zwrotu. Paczkę prosimy odesłać do naszego magazynu na adres: Le Pukka Magazyn, ul. Lucerny 49A. 04-687 Warszawa, tel. +48 881 947 505.

IV. Po otrzymaniu produktów (nie noszących śladów użytkowania, które obniżyłyby ich wartość), Państwa środki zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni na podany rachunek bankowy.

V. Zamówienia składane drogą elektroniczną (mail) traktowane są jak umowa zawarta na odległość i przysługują im takie same prawa odstąpienia od umowy.

VI. Zamówienia składane osobiście w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotom.

VII. Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z 2014 roku, jeśli kupujecie Państwo produkt na firmę (na Fakturę VAT) nie przysługuje Państwu prawo zwrotu. Zdarzają się wyjątki wynikające z naszej chęci przyjęcia danego produktu, ale z założenia kupując produkt na firmę odbieracie sobie możliwość zwrotu.

VIII. Zamówienia na towary nie widniejące w naszej ofercie, realizowane specjalnie na Państwa życzenie, gdzie my jesteśmy pośrednikiem kupującym dla Państwa w innym sklepie, nie podlegają zwrotom.

REKLAMACJA I GWARANCJA

I. Zgodnie z prawem, w naszym sklepie kupujecie Państwo produkty objęte 2 letnim okresem gwarancji.

  1. W niektórych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do skrócenia okresu gwarancji do 1 roku, tylko pod warunkiem, że poinformowaliśmy Państwa o tym przed złożeniem zamówienia.

III. W przypadku niezgodności zakupionego towaru z umową, w okresie gwarancyjnym przysługuje Państwu prawo do zgłoszenia reklamacji.

IV. Zawsze staramy się rozpatrzeć Państwa reklamację w terminie do 14 dni roboczych.

V. Procedura reklamacyjna standardowo wygląda u nas następująco:

1. w pierwszej kolejności staramy się usunąć powstałą wadę

2. jeśli nie jesteśmy w stanie naprawić problemu, wymieniamy uszkodzony element

3. jeśli wymiana nie jest możliwa lub nieznacznie poprawiła jakość produktu proponujemy Państwu obniżenie ceny, poprzez zaproponowanie stosownego rabatu

4. ostateczną formą rozwiązania reklamacji (gdy pozostałe zawiodą) jest możliwość odstąpienia od umowy .

VI. Reklamacje prosimy wysyłać drogą mailową i zawrzeć następujące informacje:

1. Imię i Nazwisko osoby zamawiającej

2. Numer zamówienia

3. opis wady

4. zdjęcia powstałej wady

VII. Sprzedający nie odpowiada za:

– wady powstałe na skutek okoliczności niezależnych od Sprzedającego;

– wady wynikające z nieodpowiedniego użytkowania, utrzymania i konserwacji; – uszkodzenia i wady wynikające z prób przeróbek wykonanych przez klienta;

– uszkodzenia powstałe na skutek nieodpowiedniego usytuowania produktu (na niewypoziomowanym podłożu, w bezpośrednim sąsiedztwie elementów grzewczych);

– zmiany kolorystyczne spowodowane ekspozycją na promieniowanie słoneczne; – uszkodzenia spowodowane stosowaniem środków chemicznych;

– uszkodzenia i odkształcenia spowodowane ustawianiem bezpośrednio na powierzchni stołu gorących, zimnych lub ciężkich przedmiotów;

– uszkodzenia i wady spowodowane nieodpowiednim poziomem wilgotności powietrza w pomieszczeniu; obejmuje to takie uszkodzenia jak: pęknięcia, szczeliny, zmiany płaszczyzn, nierówności, wypaczenia;

– uszkodzenia powstałe na skutek długotrwałego kontaktu z wodą;

– uszkodzenia spowodowane nieodpowiednim transportem przez samego klienta, jak również firmę kurierską (w przypadku uszkodzenia przez firmę kurierską należy wypełnić z kurierem protokół szkody);

– uszkodzenia i wady, z którymi klient zapoznał się przy zakupie produktu; – zmiany wynikające z codziennego użytku;

– naturalne zmiany w strukturze materiałów oraz jego kolorystyce;

– naturalne anatomiczne elementy struktury materiałów (twardziel, biel, promienie, słoje, sęki, spękania i inne);

– zaprawki i niewielkie ubytki świadczące o świadomej stylizacji mebla przez Sprzedającego, wynikające np. z technologii postarzania drewna, łączenia elementów składowych lub wynikających z charakteru mebla robionego ręcznie;

– naturalne ubytki;

– zamawiający przyjmuje do wiadomości, że niektóre z oferowanych produktów wykonywane są ręcznie, co nie daje możliwości wiernego powielenia ich wyglądu. Różnice te mogą dotyczyć koloru, kształtu lub wzoru,

– zamawiający przyjmuje do wiadomości, że ze względów technologicznych dopuszczalne są różnice w odcieniach kolorów. – zamawiający przyjmuje do wiadomości, że wymiary mebli podane są w cm z tolerancją +/- 5%.

SIŁA WYŻSZA

I. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy sprzedaży towarów, o ile niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań jest spowodowane okolicznościami, na które Sprzedający nie miał wpływu, mimo zachowania należytej staranności (siła wyższa). Za okoliczności, o których mowa w powyższym zdaniu uznaje się w szczególności: działania sił przyrody, zaburzenia życia zbiorowego, w tym strajki i rozruchy, działania urzędowe, niezrealizowane dostawy kooperacyjne od dostawców Sprzedającego i inne, niemożliwe do przewidzenia, nieuchronne i poważne w skutkach zdarzenia. Wystąpienie takich zdarzeń zwalnia Sprzedającego z obowiązku dotrzymania zobowiązań w zawartych umowach na czas trwania zakłócenia i w zakresie jego oddziaływania. Sprzedający zobowiązuje się poinformować Kupującego o zaistniałej sytuacji, w miarę możności niezwłocznie oraz zrobić wszystko co w jego mocy, aby wypełnić zobowiązania w oparciu o zasadę dobrej wiary, na tyle na ile pozwolą mu na to warunki zaistniałej sytuacji.

KONTAKT Z NAMI

I. Zasadniczą formą bieżącej komunikacji na odległość z Państwem jest poczta elektroniczna (e-mail) oraz telefon, za pośrednictwem których będą Państwo wymieniać z nami informacje dotyczące zamówienia.

II. Zapraszamy również Państwa do kontaktu osobistego w naszym sklepie stacjonarnym na Powiślu w Warszawie, ul. Solec 58/60.

  1. Osoby kontaktujące się w sprawie zamówienia z Państwa strony traktujemy za należycie upoważnione do działania w Państwa imieniu w zakresie danego zamówienia.

ZACHOWANIE POUFNOŚCI

Jesteśmy sklepem prokonsumenckim, dlatego zobowiązujemy się do zachowania poufności oraz do nieujawniania osobom trzecim jakichkolwiek informacji na Państwa temat. Zobowiązanie do zachowania poufności obowiązuje bezterminowo, w tym także w razie zakończenia realizacji zamówienia.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

SKLEPU INTERNETOWEGO LEPUKKA.PL

SPIS TREŚCI:

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH
  • CEL, PODSTAWA I OKRES PRZETWARZANIA DANYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM
  • ODBIORCY DANYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM
  • PROFILOWANIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
  • PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
  • COOKIES W SKLEPIE INTERNETOWYM I ANALITYKA
  • POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  • POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Niniejsza polityka prywatności Sklepu Internetowego ma charakter informacyjny, co oznacza, że nie jest ona źródłem obowiązków dla Usługobiorców lub Klientów Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików Cookies oraz narzędzi analitycznych.

1.2. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest KATARZYNA KUŹMA prowadząca działalność gospodarczą pod firmą LE PUKKA KATARZYNA KUŹMA wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadająca: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Solec 58/60, 00-382 Warszawa, NIP 5262854415, REGON 142881861, adres poczty elektronicznej: kontakt@lepukka.pl, numer telefonu: 604 194 411 – zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie Usługodawcą Sklepu Internetowego i Sprzedawcą.

1.3. Dane osobowe w Sklepie Internetowym przetwarzane są przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej „RODO” lub „Rozporządzenie RODO”. Oficjalny tekst Rozporządzenia RODO: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

1.4. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem dwóch wyjątków: (1) zawieranie umów z Administratorem – niepodanie w przypadkach i w zakresie wskazanym na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego i niniejszej polityce prywatności danych osobowych niezbędnych do zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej z Administratorem skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Podanie danych osobowych jest w takim wypadku wymogiem umownym i jeżeli osoba, które dane dotyczą chce zawrzeć daną umowę z Administratorem, to jest zobowiązana do podania wymaganych danych. Każdorazowo zakres danych wymaganych do zawarcia umowy wskazany jest uprzednio na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego; (2) obowiązki ustawowe Administratora – podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa nakładających na Administratora obowiązek przetwarzania danych osobowych (np. przetwarzanie danych w celu prowadzenia ksiąg podatkowych lub rachunkowych) i brak ich podania uniemożliwi Administratorowi wykonanie tychże obowiązków.

1.5. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których przetwarzane przez niego dane osobowe dotyczą, a w szczególności jest odpowiedzialny i zapewnia, że zbierane przez niego dane są: (1) przetwarzane zgodnie z prawem; (2) zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; (3) merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane;

  • przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania oraz (5) przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.

1.6. Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i wadze zagrożenia, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z niniejszym rozporządzeniem i aby móc to wykazać. Środki te są w razie potrzeby poddawane przeglądom i uaktualniane. Administrator stosuje środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.

1.7. Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące w niniejszej polityce prywatności i rozpoczynające się dużą literą (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Sklepu Internetowego dostępnym na stronach Sklepu Internetowego.

  • PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH

2.1. Administrator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: (1) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; (2) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; (3) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze; lub (4) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z

wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.

2.2. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora wymaga każdorazowo zaistnienia co najmniej jednej z podstaw wskazanych w pkt. 2.1 polityki prywatności. Konkretne podstawy przetwarzania danych osobowych Usługobiorców i Klientów Sklepu Internetowego przez Administratora są wskazane w kolejnym punkcie polityki prywatności – w odniesieniu do danego celu przetwarzania danych osobowych przez Administratora.

  • CEL, PODSTAWA I OKRES PRZETWARZANIA DANYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM

3.1. Każdorazowo cel, podstawa i okres oraz odbiorcy danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika z działań podejmowanych przez danego Usługobiorcę lub Klienta w Sklepie Internetowym lub przez Administratora. Przykładowo jeżeli Klient decyduje się na dokonanie zakupów w Sklepie Internetowym i wybierze odbiór osobisty zakupionego Produktu zamiast przesyłki kurierskiej, to jego dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania zawartej Umowy Sprzedaży, ale nie będą już udostępniane przewoźnikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

3.2. Administrator może przetwarzać dane osobowe w ramach Sklepu Internetowego w następujących celach, na podstawach oraz w okresach wskazanych w poniższej tabeli:

Cel przetwarzania danych       Podstawa prawna przetwarzania danych                  Okres przechowywania danych

Wykonanie Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem w/w umów

Marketing bezpośredni

Artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy) – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na dbaniu o interesy i dobry wizerunek Administratora, jego Sklepu Internetowego oraz dążeniu do sprzedaży Produktów

Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej.

Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla Umowy Sprzedaży dwa lata).

Administrator nie może przetwarzać danych w celu marketingu bezpośredniego w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą.

Marketing

Wyrażenie przez Klienta opinii o zawartej Umowie Sprzedaży

Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda) – osoba, której dane dotyczą, wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez Administratora

Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO – osoba, której dane dotyczą, wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu wyrażenia opinii

Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.

Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.

Prowadzenie ksiąg podatkowych

Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora

Korzystanie ze strony Sklepu Internetowego i zapewnienie jej prawidłowego działania

Prowadzenie statystyk i analiza ruchu w Sklepie Internetowym

Artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej tj. z dnia 17 stycznia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 201) – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń, jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na prowadzeniu i utrzymaniu strony Sklepu Internetowego

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na prowadzeniu statystyk i analizie ruchu w Sklepie Internetowym celem poprawy funkcjonowania Sklepu Internetowego i zwiększenia sprzedaży Produktów

Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej)

Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń jakie mogą być podnoszone wobec Administratora (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń wobec Administratora wynosi sześć lat).

Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla Umowy Sprzedaży dwa lata).

Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla Umowy Sprzedaży dwa lata).

  • ODBIORCY DANYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM

4.1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu Internetowego, w tym dla realizacji zawieranych Umów Sprzedaży konieczne jest korzystanie przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych (takich jak np. dostawca oprogramowania, kurier, czy podmiot obsługujący płatności). Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.

4.2. Przekazanie danych przez Administratora nie następuje w każdym wypadku i nie do wszystkich wskazanych w polityce prywatności odbiorców lub kategorii odbiorców – Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w

zakresie niezbędnym do jego zrealizowania. Przykładowo, jeżeli Klient korzysta z odbioru osobistego, to jego dane nie będą przekazywane przewoźnikowi współpracującemu z Administratorem.

4.3. Dane osobowe Usługobiorców i Klientów Sklepu Internetowego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:

4.3.1. przewoźnicy / spedytorzy / brokerzy kurierscy / podmioty obsługujące magazyn i/lub proces wysyłki – w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy Produktu przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi, spedytorowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora, a jeżeli wysyłka następuje z magazynu zewnętrznego – podmiotowi obsługującemu magazyn i/lub proces wysyłki – w zakresie niezbędnym do zrealizowania dostawy Produktu Klientowi.

4.3.2. podmioty obsługujące płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do obsługi płatności realizowanej przez Klienta.

4.3.3. podmioty kredytujące / leasingodawcy – w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności w systemie ratalnym lub płatności leasingowej Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu kredytodawcy lub leasingodawcy obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do obsługi płatności realizowanej przez Klienta.

4.3.4. dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym Sklepu Internetowego i świadczonych za jego pośrednictwem Usług Elektronicznych (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia Sklepu Internetowego, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Administratorowi) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.

4.3.5. dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Administratorowi wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności. 4.3.6. dostawcy umieszczonych na stronie Sklepu Internetowego wtyczek społecznościowych, skryptów oraz innych podobnych narzędzi umożliwiających przeglądarce osoby odwiedzającej stronę Sklepu Internetowego pobieranie treści od dostawców wspomnianych wtyczek (np. logowanie za pomocą danych logowania do serwisu społecznościowego) i przekazywanie w tym celu tym dostawcom danych osobowych osoby odwiedzającej, w tym również: 4.3.6.1. Facebook Ireland Ltd. – Administrator korzysta na stronie Sklepu Internetowego z wtyczek społecznościowych serwisu Facebook (np. przycisk Lubię to!, Udostępnij lub logowanie za pomocą danych logowania do serwisu Facebook) i w związku z tym gromadzi i udostępnia dane osobowe Usługobiorcy korzystającego ze strony Sklepu Internetowego do Facebook Ireland Ltd. (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Ireland) w zakresie i zgodnie z zasadami prywatności dostępnymi tutaj: https://www.facebook.com/about/privacy/ (dane te obejmują informacje o działaniach na stronie Sklepu Internetowego – w tym informacje o urządzeniu, odwiedzanych witrynach, zakupach, wyświetlanych reklamach oraz sposobie korzystania z usług – niezależnie od tego, czy Usługobiorca ma konto na Facebooku i czy jest zalogowany do Facebooka).

  • PROFILOWANIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

5.1. Rozporządzenie RODO nakłada na Administratora obowiązek informowania o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia RODO, oraz – przynajmniej w tych przypadkach – istotne informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą. Mając to na uwadze Administrator podaje w tym punkcie polityki prywatności informacje dotyczące możliwego profilowania.

5.2. Administrator może korzystać w Sklepie Internetowym z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Administratora nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia Umowy Sprzedaży, czy też możliwości korzystania z Usług Elektronicznych w Sklepie Internetowym. Efektem korzystania z profilowania w Sklepie Internetowym może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przypomnienie o niedokończonych zakupach, przesłanie propozycji Produktu, który może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty Sklepu Internetowego. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu w Sklepie Internetowym.

5.3. Profilowanie w Sklepie Internetowym polega na automatycznej analizie lub prognozie zachowania danej osoby na stronie Sklepu Internetowego np. poprzez dodanie konkretnego Produktu do koszyka, przeglądanie strony konkretnego Produktu w Sklepie Internetowym, czy też poprzez analizę dotychczasowej historii dokonanych zakupów w Sklepie Internetowym. Warunkiem takiego profilowania jest posiadanie przez Administratora danych osobowych danej osoby, aby móc jej następnie przesłać np. kod rabatowy.

5.4. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.

  • PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

6.1. Prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia – osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych. Szczegółowe warunki wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21 Rozporządzenia RODO.

6.2. Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia RODO), to ma ona prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

6.3. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

6.4. Prawo do sprzeciwu – osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

6.5. Prawo do sprzeciwu dot. marketingu bezpośredniego – jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

6.6. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w niniejszym punkcie polityki prywatności można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany na wstępie polityki prywatności lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu Internetowego.

  • COOKIES W SKLEPIE INTERNETOWYM I ANALITYKA

7.1. Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę Sklepu Internetowego (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający nasz Sklep Internetowy). Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj: https://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie.

7.2. Pliki Cookies, które mogą być wysyłane przez stronę Sklepu internetowego można podzielić na różne rodzaje, według następujących kryteriów:

  Ze względu na cel ich stosowania:
Ze względu na ich dostawcę:Ze względu na ich okres1) niezbędne (umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie strony Sklepu Internetowego),
 przechowywania na urządzeniu
  
1) własne (tworzone przez stronęosoby odwiedzającej stronę2) funkcjonalne/preferencyjne (umożliwiające dostosowanie strony Sklepu Internetowego do
Sklepu InternetowegoSklepu Internetowego:
preferencji osoby odwiedzającej stronę),
Administratora) oraz 
  
 1) sesyjne (przechowywane do3) analityczne i wydajnościowe (gromadzące informacje o sposobie korzystania ze strony
2) należące doczasu wylogowania się ze Sklepu
Sklepu Internetowego),
osób/podmiotów trzecich (innychInternetowego lub wyłączenia
 
niż Administrator)przeglądarki internetowej) oraz4) marketingowe, reklamowe i społecznościowe (zbierające informacje o osobie
  
 2) stałe (przechowywane przezodwiedzającej stronę Sklepu Internetowego w celu wyświetlania tej osobie
 spersonalizowanych reklam i prowadzenia innych działań marketingowych w tym również na
 określony czas, zdefiniowany przez
 parametry każdego pliku lub dostronach internetowych odrębnych od strony Sklepu Internetowego, takich jak portale
 społecznościowe
 czasu ręcznego usunięcia)
  

7.3. Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze strony Sklepu Internetowego w następujących konkretnych celach:

 identyfikacji Usługobiorców jako zalogowanych w Sklepie Internetowym i pokazywania, że są zalogowani (pliki Cookies
  niezbędne)
Cele stosowanie plikówzapamiętywania Produktów dodanych do koszyka w celu złożenia Zamówienia (pliki Cookies niezbędne)
zapamiętywania danych z wypełnianych Formularzy Zamówienia, ankiet lub danych logowania do Sklepu Internetowego (pliki
Cookies w Sklepie
InternetowymCookies niezbędne lub/i funkcjonalne/preferencyjne)
Administratoradostosowywania zawartości strony Sklepu Internetowego do indywidualnych preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących kolorów,
  rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze stron Sklepu Internetowego (pliki Cookies
  funkcjonalne/preferencyjne)
 prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony Sklepu Internetowego (pliki Cookies
  statystyczne)
 remarketingu, to jest badania cech zachowania odwiedzających Sklep Internetowy poprzez anonimową analizę ich działań (np.
  powtarzające się wizyty na określonych stronach, słowa kluczowe itp.) w celu stworzenia ich profilu i dostarczenia im reklam
  dopasowanych do ich przewidywanych zainteresowań, także wtedy kiedy odwiedzają oni inne strony internetowe w sieci
  reklamowej firmy Google Ireland Ltd. oraz Facebook Ireland Ltd. (pliki Cookies marketingowe, reklamowe i społecznościowe)

7.4. Sprawdzenie w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych, jakie pliki Cookies (w tym okres funkcjonowania plików Cookies oraz ich dostawca) są wysyłane w danej chwili przez stronę Sklepu Internetowego jest możliwe w następujący sposób:

W przeglądarce Chrome:

  • w pasku adresu kliknij w ikonkę kłódki po lewej stronie,
  • przejdź do zakładki „Pliki cookie”.

W przeglądarce Opera:

  • w pasku adresu kliknij w ikonkę kłódki po lewej stronie,
  • przejdź do zakładki „Pliki cookie”.

W przeglądarce Firefox:

  • w pasku adresu kliknij w ikonkę tarczy po lewej stronie,
  • przejdź do zakładki „Dopuszczone” lub „Zablokowane”,
  • kliknij pole „Ciasteczka śledzące między witrynami”, „Elementy śledzące serwisów społecznościowych” lub „Treści z elementami śledzącymi”

W przeglądarce Safari:

  • kliknij menu „Preferencje”,
  • przejdź do zakładki „Prywatność”,
  • kliknij w pole „Zarządzaj danymi witryn”

7.5. Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Sklepu Internetowego (przykładowo niemożliwym może okazać się przejście ścieżki Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia z uwagi na niezapamiętywanie Produktów w koszyku podczas kolejnych kroków składania Zamówienia).

7.6. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez nasz Sklep Internetowy – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje na temat

zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link): w przeglądarce Chrome

w przeglądarce Firefox

w przeglądarce Internet Explorer

w przeglądarce Opera

w przeglądarce Safari

w przeglądarce Microsoft Edge

7.7. Administrator może korzystać w Sklepie Internetowym z usług Google Analytics, Universal Analytics dostarczanych przez firmę Google Ireland Limited (Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia). Usługi te pomagają Administratorowi prowadzić statystyki i analizować ruch w Sklepie Internetowym. Gromadzone dane przetwarzane są w ramach powyższych usług do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Sklepie Internetowym i analizie ruchu w Sklepie Internetowym. Dane te mają charakter zbiorczy. Administrator korzystając z powyższych usług w Sklepie Internetowym gromadzi takie dane jak źródła i medium pozyskania odwiedzjących Sklep Internetowy oraz sposób ich zachowania na stronie Sklepu Internetowego, informacje na temat urządzeń i przeglądarek z których odwiedzają stronę, IP oraz domenę, dane geograficzne oraz dane demograficzne (wiek, płeć) i zainteresowania.

7.8. Możliwe jest zablokowanie w łatwy sposób przez daną osobę udostępniania do Google Analytics informacji o jej aktywności na stronie Sklepu Internetowego – w tym celu można na przykład zainstalować dodatek do przeglądarki udostępniany przez firmę Google Ireland Ltd. dostępny tutaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.

  • POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1. Sklep Internetowy może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator namawia by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko Sklepu Internetowego Administratora.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Niniejsze warunki regulują ogólne, ramowe zasady współpracy między Państwem, a nami. O ile nie uzgodnimy z Państwem inaczej na piśmie, niniejsze warunki dotyczącego realizacji zamówienia będą podlegały niniejszym ogólnym warunkom.

Jakiekolwiek zmiany lub uzupełnienia niniejszych warunków dokonywane będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Państwem, a nami zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę naszej firmy.

Dziękujemy za uważną lekturę!

W razie pytań jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji – prosimy o kontakt telefonicznie pod numerem telefonu (22) 401 12 22 / +48 602 494 405 lub mailowo na adres kontakt@lepukka.pl

Życzymy udanych zakupów i szybkiej realizacji zamówienia!

Koszyk 0
  • Brak produktów w koszyku